Effectief gewichtsverlies trucs die je niet hebt geprobeerd

Tien jaar geleden dachten we allemaal dat het geheim van het gewichtsverlies was dat we minder aten en meer bewogen, dat is toch wat de artsen ons vertelden. En dat is waar, maar er zijn enkele geheime trucjes van gewichtsverlies die je bonuspunten kunnen scoren.

We weten nu dat alles, van onze omgeving en mentaliteit tot onze stressniveaus en biologie, de grootte van onze vetcellen en onze broek beïnvloedt. Gelukkig heeft een pool van vooruitstrevende experts het hun missie gemaakt om oplossingen te bedenken om nieuw ontdekte gewichtsverlies saboteurs tegen te gaan, en we hebben ze hier naar jouw scherm gebracht.

Reorganiseer je plaat

De meeste mensen denken aan hun eiwit of vlees, als de belangrijkste gebeurtenis van hun maaltijd, maar het is tijd om de manier waarop je denkt te veranderen. “Plaats smaakvolle groenten vooraan en in het midden op lunch- en dinerborden, vergezeld van kanten van eiwitten en volle granen,” suggereert Forberg. Door eenvoudigweg jouw bord te herschikken, verbruik je automatisch minder calorieën en neem je meer gezondheidsbeschermende vitaminen en voedingsstoffen op.

Tip: Probeer de testosteron boosters voor een meer gebalanceerde dieet.

Neem een OOTD-foto

Oké, het hoeft geen “outfit of the day”-foto te zijn, maar het blijkt dat een foto veel verloren kilo’s waard kan zijn. Uit een recente studie van een voedingskliniek in Colombia bleek dat mensen die routinefoto’s van zichzelf maakten terwijl ze aan een plan voor gewichtsverlies werkten, meer kans hadden om het plan af te maken dan de niet-zelfzuchtige deelnemers en een maar liefst 71,3 procent haalden hun doelgewicht. Dus in plaats van te wachten op die ene opwindende “After”-foto, ga je meteen aan de slag met jezelf! Als je je afvraagt wat je eigen dieet of gewichtsverliesplan is, mis dan niet onze lijst met tekenen dat je je dieet moet veranderen.

Dim de lichten voor het eten

Heb je moeite met het eten van redelijk grote porties? Probeer het licht te dimmen en zet wat zachte muziek op. Volgens een studie gepubliceerd in Psychological Reports, leidt zachte verlichting en muziek ertoe dat noshers minder eten en meer genieten van hun eten. Dat noemen we een win-win.

Lees ook: De rol van compartimentering binnen een gebouw

Scroll to top